MÁGUSOK • MAGIK ~ Az Igazi Pálos Rend Eredete
Zarathustra [Zoroaster], Dura Europos, Szíria |
Epiphanius egyházatya így világítja meg: »a hellének ezt a Nemrotot tartják Zoroasternek, aki tovább költözvén a keleti részek felé Baktriának [mai Afganisztán, Üzbegisztán és Tádzsikisztán határvidéke] alapítója lőn.« Én meglátásom és pár forrás arra mutat hogy maga a ZarathustRa = Zagrosz-hegység, származási helyét jelöli.
Ugyanezt mondja Isidorus Hispalensis (De Asia XIV.3.)
»Először Perzsiában keletkezett a magika mesterség, ahová ugyanis az óriás
Nemrót a nyelvek összezavarodása után elment volt.«
Idézzük Kézait: »…Vissza kell térnünk Menroth óriásra, ki a
nyelvek megkeződött összezavarodása után Eviláth földére méne, mellyet ezidőben
Persie tartományának neveznek, és ott Eneth-től két fiat nemze, Hunort
tudniillik és Magort, kiktől a hunok vagy magyarok származtak.«
Eviláthról tudnunk kell, hogy a görög-római világban
létezett egy Kis- és egy Nagy-Eviláth. Az ókorban ezt az országot Hunniának
nevezték, Kosmos Indikopleustes 510-ben beutazta Dél-Arábiát, Abessziniát és
Indiát s Keresztény topográfia c. művében egy helyütt ezt írja: »India és
Hunnia, vagyis Eviláth.« (A könyv 1527-ben jelent meg Baselben.)
Turul NemzetsÉg: „Az évszázadok hírnökei és a hírek elmondói ilyenképpen
adják elő; a régi időkben a Madzsar [Magyar] törzs nemzetsége Nemród
[Nimród/Nemroth/Ménrót] gyermekeitől származott. Nemródnak volt egy Ankisza nevű
felesége, s ettől a feleségétől két fia született. Az egyiket Magornak, a
másikat Hunornak hívták. Ők voltak Nemród első fiai és állandóan atyjuk
palotájában tartózkodtak.”
„Hunor népét Adzsem [Perzsia] támadás érte, minek
következtében ezen nép felkerekedett és Pannonija tartományba költözött. Amikor
abba a tartományba érkeztek, látták, hogy csodálatosan bőséges folyamai vannak
nagy számban, sok gyümölcse és bő termése van annak az országnak, és az Ő
NYELVÜKÖN, Hunor népének a nyelvén beszélnek az ottani népek.”
„Ezt követően a [Pannoniai hunok] kémeket küldtek a keleten
maradt hunokhoz azzal a megbízással, hogy az ottani bégek gyűjtsenek katonákat,
és jöjjenek be, ebbe a gazdag országba. Így az egész ország [Pannonia]
Hunornak, Nemród fiának alattvalója lett.” - Tarih-i Üngürüsz [A magyarok
története]
Tudd meg, hogy mit adtunk szellemiekben a világnak, és mit
sajátítottak ki tőlünk a vallásos alkotásban. Az Istennel való „SzövetsÉg”
eszméjét a Méd-Pártus-Szkíta Zarathustra [Nimród/Nemroth/Ménrót] hirdette meg először, melyet Noéval
kötött az Isten. Jézus ezt az Ős-Szövetséget újította fel az „utolsó vacsora”
borában az ő vérével, mintegy vérszerződéssel. A mi őseink voltak évezredek óta
az igazi keresztények, mert viselték az isteni védelem jelképét, az egyenlő
szárú keresztet [körösztöt/körosztót.] EgyeTemes FényKöröszténysÉg
J. D. Anderson a londoni egyetemen a keleti tudományok
professzora azt tanítja: „A jelenlegi összes nagy vallások felismerhetően csak
a vetületei egy ősi egyetemes vallásnak.”
A teológia és a történelemtudomány szerint ez az egyetemes
vallás a legrégibb kultúrájú népnek, a mi Hun-Szkíta-Magyar őseinknek vallása
volt, melyet egyenesen az élő Isten nyilatkoztatott ki évezredeken át az Ő nagy
fiainak, kiket a történelem Zarathustra, Buda [Buddha], Jézus és Mani néven
[mágus átlényegülés] tart nyilván, akik mind a mi Hun-Szkíta-Magyar népünk NAP
gyermekei, az őshit szerint Isten fiai voltak. A magyar vallás/vállalás tehát
nem szekta, hanem alapvallás, Isten által kinyilatkoztatott ősvallás, melyet
Zarathustra [Nimród/Nemroth/Ménrót] megreformált, az Isten munkatársaivá szerződtetve az embert,
legyőzni az ármányt és uralomra juttatni az erényt. Jézus ezt a szövetséget
pecsételte meg az ősi Szkíta szertartással, tanítványain keresztül mivelünk is.
Az arab apokrif evangélium szerint már Zarathustra
megjövendölte, hogy eljön Jézus. Ezen arab ev. VII. része így írja: Lőn, hogy
amikor az Úr Jézus Júdea Betlehemében Heródes király idejében, megszületett,
íme, mágusok jöttek Jeruzsálembe, amint azt előre megmondta Zarathustra. Az a
Zarathustra, ki megalkotta, létrehozta a Zend [Aveszta] jelentése: törvény
című, nevű „egyik” legrégibb Szent írást. A Zoroasztrianizmus Szent Könyve. Ez
a legelső Szent Könyv („egyelőre”) és ez az emberiség történelmének
leggazdagabb „Enciklopédiája”. Ugyanakkor nem más ez, mint a HUN Népcsoportunk
ősi vallása.
„Eliade szerint a Termékeny Félholdról származtak azon
alapimpulzusok, amelyek alapvető hatással voltak az indiai és kelet-ázsiai
értékrend kialakulásának folyamatára, amelyeket viszont Zoroaszter szelleme
termékenyített meg, és mivel az indiai-kínai szellemiség morális alapjai
végeredményben ugyanazok, mint amelyek alapjaihoz a kvantumfizika formájában
ért el a nyugati világkép, következésképp az évezredekkel ezelőtti ős-eurázsiai
szellemiség nem ok nélkül határozható meg kvantummorálként is csakúgy, mint
India és Kelet-Ázsia szellemisége. Az évezredekkel ezelőtti zoroaszteri szellem
erőteljes misszionárius-tevékenységet folytatott, amely tevékenység eredményeképpen
alakult ki azon „Dharma” illetve „Tao” jellegű törvényszerűséggel jellemezhető
organikus rend, amelynek jóvoltából megszülethetett az ősi eurázsiai egység az
Indus-völgy, Mezopotámia, Óegyiptom, Óeurópa és a Sárga-folyam civilizációja
között, amely a helyi formális különbségek ellenére tulajdonképpen egy
folyamatosan összefüggő, egyetlen egészet alkotott.” - Lépő Zoltán
„Justinus írásaiból tudjuk, hogy a pártus királyokat, akik
magukat Mithra [Mithrász] Napisten [Igazság Harcosa] inkarnációjának és a nap
és hold testvérének nevezték, koronázásuk előtt egy barlangba vonultak vissza,
ahol szent életű Pártus és Méd Mágusok közreműködésével a Szkíta misztériumokba
történő beavatásnak vetették magukat alá. E megrázó és tisztító szertartást
követően három mágus járult az újonnan beavatott trónvárományos elé, hogy
értékes, királynak kijáró ajándékokkal, mint egy (lélekben) újszülött
gyermeknek hódoljanak. A karácsonyi történettel összefüggő párhuzamok nem csak
feltűnőek, hanem valósággal megdöbbentőek. [Jézushoz érkező három Pártus-Méd
Mágus]
Három Méd-Pártus-Szkíta Mágus - A ravennai S. Apollinare Nuovo bazilika falán látható híres mozaik |
A barlangban történő beavatási szertartás egyértelmű egyezéseket mutat a magyar alapítású pálos rend azonos rítusaival, akik az alapítás helyén, a szent övezetnek számító Pilis-hegységben tartották fönn központjukat, melynek csúcsán, Dobogókőn helyezkedik el a világ szívcsakrája, melyet a Dalai Láma is elmélkedés szándékával fölkeresett. A tibeti és egyiptomi beavatási szertartással is kimutathatóak egyezések. Hogy az egyiptomi beavatási gyakorlat említése mennyire nem légből kapott, alátámasztja a tény, hogy a Boldog Özséb által alapított magyar pálos rend magát az egyiptomi Királyok Völgyében élő Remete Szent Pál szellemi örökösének tartotta.” - Lajdi Péter
„A magyar nyelv az egyetlen beszélt nyelv a világon, amelynek Fény természete van. Minden szónak két jelentése van mint a fénynek. Anyagi és hullám természete van. Például főnév és ige, nő és nő. A magyar nyelv sajátossága, hogy a beszélő partnert partnernek tekinti. Tudom, hogy tudja.” - Teller Ede
MAG Népe • - MAGi - MAGia - MAGas - MAGos - MAGus - MAG Ős -
MAGog - MAG Őr - MAGor - MAGur - MAGar - MAGyar - Megyer - Meder - Méd -
MediCus [Medi Kus], MagiKus, KozMiKus REND MAG UR RA.
„A MAG az IsTen Igéje.” [Lukács 8:11] „MAG” szógyökű szavak jelentései:
MAG/MAGZAT - magyar = az élet alapja, kezdete.
MAGNA - ang., fr., lat.,szláv, gör. = nagy, hatalmas.
MAGISTRATE - ang., fr., lat.,szláv, gör. = elöljáró,
hatalmasság.
MAGISTRATURIA - ang., fr., lat.,szláv, gör. = kp-i, hatalmi
iroda, elöljáróság.
MAGISTER - ang., fr., lat.,szláv, gör. = mester.
MAGNIFICO - ang., fr., lat.,szláv, gör. = csodálatos,
óriási.
MAGNIFICENT - ang., fr., lat.,szláv, gör. = csodálatos,
óriási.
MAGNATE - ang., fr., lat.,szláv, gör. = hatalmas, nagyon
gazdag.
MAGNITUDE - ang., fr., lat.,szláv, gör. = hatalmas méret.
MAGNIFY - ang., fr., lat.,szláv, gör. = nagyítás.
MAGNIFICATIO - ang., fr., lat.,szláv, gör. = nagyobbítás.
MAGNUM - ang., fr., lat.,szláv, gör. = nagy méret.
MAJOR, MAJORITY - ang., fr., lat.,szláv, gör. = főtiszt,
nagyság, többség.
MAJESTATE - ang., fr., lat.,szláv, gör. = fenséges, királyi.
MAJESTY - ang., fr., lat.,szláv, gör. = őfelsége.
MAGNUS - ang., fr., lat.,szláv, gör. = a hatalmas.
MAGIA, MAGIC - ang., fr., lat.,szláv, gör. = csoda,
varázslat.
MAGI (Bibliai három király) - ang., fr., lat.,szláv, gör. =
nagy tudósok.
MAH-GII - indiai, perzsa = hatalmas, fenséges.
MAHÁN, MAKHÁN - pakisztán, indiai = nagy király, hatalmas
úr.
MAHATMA - indiai = nagy szent, látó.
MAHABHARATA - indiai = hatalmas szent eposz.
MAHDI - arab, iráni = hatalmas, megváltó.
MAHOMET, MAHMUD - arab, török, iráni = hatalmas próféta,
Mohamed.
MAGAS, MAGOS - magyar = fennkölt, hatalmas.
MAGASZTOS - magyar = isteni.
- Minden MAG, MAH, MAK, MAJ, MA kezdetű szó a világ minden nyelvén a legszebbet, leghatalmasabbat, legcsodálatosabbat jelenti, ezt tőlünk, a MAGasok népétől, a MAGyaroktól kapták.
- A MAG szógyök benne van az önragozásunkban is: MAGam, MAGad, MAGa, MAGunk, MAGatok, MAGuk. Továbbá a MÁGUS - MAGAS - MAGUS (MAGÓC) a Hun-Pártus-Méd tudóst, a hatalmasok papját jelenti.
- A MAGY-ÁR, MAH-GAR, azaz MAGYAR jelentése tehát: a legelsők, a nagyok árja - áradata - garja, tömege, azaz a (szellemi) hatalmasok tömege.
A Káldeus papok [Magi-k, Mágusok] már léteztek i.e. 2234-ben
- Callisthenes, Simplicius. Arisztotelész szerint a Káldeus Mágusok már az
egyiptomi papok előtt léteztek. A Káldeus Mágusok azt tartották, hogy az őseik
már 473000 évvel i.e. 331 előtt megfigyelték a csillagokat. (Diodorus Siculus 473000-et,
Cicero 370000-et, Epigenes 720 ezret, Critodemus és Berossus 480 ezret, Hipparchus
270 ezret, Khairemon of Alexandria 400 ezret mond.) „Az ókor egyetlen papsága sem volt híresebb a mágusoknál.” [Gnoli, uo.)
A magyar ősvallást őrző Árpád-kori magyarokhoz látogató
bizánci és nyugati misszionáriusok a magyar vallás papjait „mágusok” néven
említették (Dömötör Tekla [1995, 530]).
„A Mágusok [Magik] képezik a hét Méd [Magya/Mada] törzs
egyikét, akik a perzsa királyi hercegeket nevelik.” - Herodotosz
„Úgy hallottam, az Isztroson [Duna] túl egyetlen nép lakik, a
Méd [Magya/Madai] viseletben járó Szigünnák [Szkíták]…” - Hérodotosz
„Ethele [Atilla], a viselet módjában és alakjában (öltözködésében)
mind maga, mind nemzete a Médek [Magya/Mada] módját tartja vala” - Kézai Simon „Atilla rex Hunorum, Medorum” - „Atilla a Hunok, Médek … királya.” [Hunor/um-Medor/um = Hunor-Magor]
„A mágusok a napkultusz papi kasztja.” [Redards, 1965] Az Atilla szó eredetileg nem mást jelent Sumérul, mit UTU-LU. Ez a szó pedig nem mást, mint - Nap-Ember [Nap Hun] vagyis a Nap-Isten fia.
„A mágusok világszerte központokat létesítettek, s ezek között
évezredeken át tartották a kapcsolatot (McKie [1977, 173-199J, Csáji [2004, 8J,
Govedarica [2004, 21J, GKE-GA [2006,152,194,196-202]). Ilyen mágus-központ
lehetett hazánkban Polgár-Csőszhalomnál i. e. 4.800-tól (GKE-GA [2006, 15-16,24,71]).
Stonehenge építtetője i. e. 2.300 kőrül magyar-hun mágus volt a Kárpár-medencéből
(GKE- GA [2006,25-29]). Országrésznyi mágus-központ volt az ókori médek mágus
törzsének földje (a médek országának a neve Indiában: Madra; lásd i.m., 111, 116,
125), de hasonló mágus-központok léteztek a szkíta pártusok országában, Baktriában,
Khorezmben, Egyiptomban. A Hindu Kus hegység és az Oxus folyó (ma: Amu Oarja) közti
országokat az indiaiak Szakasztánnak, Szkíta-országnak nevezték, és azt
tartották, hogy ott volt az Aranykor. Mágusok készítették fel a perzsa herceget
a királyságra, az igazságosságra, bátorságra és önállóságra - és a méd
mágusoknak köszönhetik a perzsák politikai és civil intézményeiket is (Gnoli [1995
]). A mágusok királyi rangját jelzi az is, hogy a pártusok a mágusokból
választják a királyokat (Sztrabón [kb. i. u.7/1977, 547]), s hogy az ázsiai
királyok hadjárataikat nem vezethették a királyok előtt vonuló, s az égből
hullott örökké égő tüzet hordozó mágusok nélkül (Ammianus Marcellinus ri. sz. IV.
század/1993, 338]). Királyi mágusokról írt Pope 1711-ben (ld. fent), Goldwin
Smith pedig arról, hogy a királyt a mágusok irányítják (ld. fent,The Oxford
English Dictionary, Magian címszó).” - Grandpierre Atilla
„Magyarság vallási, erkölcsi és tudományos irányítása a
mágus papok kezében volt. Ez pedig olyan testület volt már a sumir korban, amelynek
az emberi tudás és fejlődés a legnagyobb elismerés mellett csak hálás lehet. Ők
rajzolták le először az emberi hangot és gondolatot betű alakjában. Így az
írással az emberi haladás, tudás örökölhető közkincs lett az utókor részére is
az egész világon. Az a nép tehát, amelyiknek mágus papok voltak a szellemi
irányítói és vezérei, az a szellemi műveltségben nem lehetett elmaradott. Ezek
a mágus papok túlélték még Szent István idején a nyugati kereszténységhez való
csatlakozást is. Azután lassan eltűntek, de micsoda lelki nyomás kellett ahhoz,
hogy magyar tudósok ezzel a kimondottan nagy és szent örökséggel csak titokban
és lesajnált gúnnyal foglalkozhattak.
A Kaukázus hegységben élő kabard, adighe, oszét és abkáz [abház]
törzsek között az a hagyomány, hogy ők a Kúma [Káma] és Kubán mentén lakott
magyar nép leszármazottai és nyelvükben ez a szó „sten” tűzcsinálót jelent. Ez
a szó származására nézve teljesen egyezik a sumir „iziten” szóval, ami magyarul
szintén tűzcsinálót jelent, és ebből származott az őstelepes nép nyelvén az
isten szavunk. A „honfoglalóknak” [Szerk.: Hazatérőknek!] és a perzsáknak
azonos tűzimádó, helyesen tűztisztelő vallása is bizonyíték amellett amit már
leszögeztem, hogy a hódító magyarság a perzsák szomszédságában levő és velük
azonos gazdasági és kulturális kapcsolatot tartó, nagy múltú méd és pártus
népből való, legalábbis a névadó a legnagyobb és a legtekintélyesebb megyeri
törzs feltétlenül belőlük ered. A tűz megbecsülése, tisztelete nagyon ősi
múltra, a tűzgerjesztés feltalálásának idejére nyúlik vissza.” - Dr. Nagy
Sándor
Hanis Mágus elleni jegyzőkönyv: Első tanú: „Arra a kérdésre, hogy a gyógyításnak voltak-e jelenlevő tanúi, azt válaszolta, hogy jelen voltak felesége, fia Marcel, leánya Borbála, valamint Harsan, akit a nép nyelve bács [BACHUS!] néven illet és Duru, az említett Hanis szolgája. A sámán bére felől a tanú azt vallja, hogy a vádlott semmiféle pénzről nem akart tudni, amit ajánlottak neki… A gyógyítás költségére vonatkozólag azt vallotta, hogy sem maga az említett Hanis, sem segédei semmiféle pénzt nem akartak elfogadni.”
Második tanú: „Megkérdezték tőle, hogy Hanis pénzszerzés szándékával látogatta-e meg. Azt válaszolta, hogy az általa felajánlott pénzt a sámán visszautasította.”
Harmadik tanú: „Arra a kérdésre, hogy a vádlott abban a reményben látogatta-e meg a betegeket, hogy tőlük pénzt szerezzen, a tanú válasza az, hogy erről nem tud, de azt tudja, hogy őtőle sok unszolás után fogadta csak el az adományt a következő szavakkal: „Egyet elfogadok, százat neked adok …”
Negyedik tanú: „Megkérdezték tőle, hogy kötött-e megállapodást a sámánnal, hogy őt ápolj a betegségében és házában látogassa, mire a kérdezett nemlegesen válaszolt. Tudakolták tőle azt is, hogy szokott-e a sámán és segédje Győr városában és a környező falvakban betegeket látogatni, mire a tanú azt válaszolta, hogy nagyon sokan hívják őket házaikhoz a betegek, mert szerintük a sámán jártasabb a tudományban, mint az orvos magisterek, vagy a király úr fizikusai.”
Ötödik tanú: „Arra a kérdésre, hogy a vádlott sámán pénzért, vagy más anyagi előnyökért látogatta-e őt meg, a tanú válasza az volt, hogy a nevezett Hanis nem kért semmit, és a neki felkínált pénzt is visszautasította.”
Hatodik tanú: „Hogy a sámán megállapodott-e, a gyógykezelésre vonatkozólag valamilyen összegben, azt a választ adta, hogy semmit sem fogadott el tőle, csak tejet és kenyeret.”
Hetedik tanú: „Márkus kovács erre a vádlott sámánt hívatta házához, aki amikor megjelent, megtapogatta a beteg érverését és azt mondotta Márkusnak és a tanúnak: „ha hisztek bennem és ha akarjátok, akkor meggyógyítalak”. Mire a házastársak egyetértve, kifejezetten megkérték öt erre és elégséges jutalmat ígértek neki. A nevezett Hanis sámán azonban azt mondotta, hogy ő nem pénzt akar, hanem BARÁTSÁGOT.” - Fehér Mátyás Jenő: Középkori magyar inkvizíció - Táltos és Mágusperek. - KI A TÁLTOS? KI A MÁGUS? KI?!
Pan Hon ~ Nap Hon - Nap Hun: MU-RA helységnevek ITTHUN a Kárpát [MagUra]-medencében: MuRaSzentMária, MuRaKirály, MuRakeresztÚr, MuRacsány, MuRaGárdony, MuRalövő, MuRaszilVágy, MuRaÚjfalú, MuRaSzemenye, MuRaSikLós, MuRaSzentKereszt…
„Káldeus [Áldeus] nyelven a KOS [KUS] csillagképnek a neve MU-lLU-HUN. jelentése: HUN-EMBER-CSILLAGA. Más formában is leírták: MU-lLU-HUN-GA. Ennek jelentése pedig: HUN-EMBER-HÁZÁNAK CSILLAGA. A Kusok, Kusiták voltak a Sumeroknál azok, kikhez „alászállt a királyság az égből”. A Sumeroknál a királyi törzs a Kusok törzse volt, belőlük lettek az özönvíz utáni első királyok.” - Prof. Badiny Jós Ferenc
Pártus érem 38-2 B.C. Nap és Holddal és a HUNyadiak címere |
MU Csillagát vessétek egybe: a Nepál [Magarok] ami [Nap ál/él/állam] Buda születési helye, Székelyek [Atilla fekete hunjai] a Pártus-Hun Arszakida dinasztia [ebből eresztethető Atilla is Álmos is] és az „Ur Nam Mu” - „az isteni sors fia” [i.e. 2100 körül] JelKépéve.
„A napvallású Szkíták és Mágusok ősét, a mitológiai Kust, Nimród [Ménrót] ősatyját Napként tisztelték, Magógnak és Mágusnak is nevezték.” - írja Bryant (1807; idézi Oláh [1985, 16])
„Skythopolisszal [Szkíták városa] kapcsolatos régi hagyomány azt is tudja, hogy Skythopolis városát a régi Beth-Shan neve mellett azért hívják Nyssá-nak is, mivelhogy itt nevelték föl annak idején a nymphák a gyermek Dionysust, azaz Bacchust. Dionysus, más szóval BacChus a régi írások szerint nem más, mint Bar-Chus, azaz Chus fia, Nimród, a „Barchus” szóban az „r” hangzása és alakra átalakulván. Viszont a görögök Bacchust Dionysos-nak nevezik, ami a Septuaginta görög fordításban maga Nimród lefordított neve.” - Zajti Ferenc
„Bács azaz Bachus.” - Fehér Mátyás Jenő: Középkori magyar inkvizíció, Táltos és Mágusperek.
„KUS nem egy személy, hanem nevével egy egész népet képviselt. A nem magyar szerzők ezt a nevet rendszerint a Kush, Cush, Chus, Cassi, Cossi és egyéb rokon grafikai formákban szerepeltetik. A Kusok-Kusiták voltak a Sumeroknál azok, kikhez „Alászállt a Királyság az Égből”. A Sumeroknál a királyi törzs a Kusok törzse volt, belőlük lettek az özönvíz utáni első királyok. A Kusok voltak annak a tudásnak birtokában, amit utódaik, a Mágusok képviseltek, ők később a Médek egyik törzse lett. Angolul: Mede, modern Perzsa: Madah, régi Perzsa: Madai, Görög: Μηδοι (Midoi), Asszír: Madayu. = MAGyar.
A Sumer szótárak Kus jellel értelmezik az „Isteni rendelkezést”, és a Kus ékjel jelentése „szarvasállat”, ami alatt Kost kell értenünk. A Sumernak nevezett ékírásos agyagtáblákból kiolvasható a Káldeus hiedelem teremtéstörténete. Eszerint Kám-ból, az Isteni Tudás Tökéletességének a világából származik Kus-Kos. Magyarul Nimrud/Ménrot [Nemroth] Nagykirály volt a Kosi-Kusi nép, őseink és a világ első tanítómestere. Ezt támasztja alá az is, hogy Perzsiát minden korai forrás Adzsemnek hívja. Higgins szerint az „adzsa” szó szanszkritul „kost” jelent. Ez pedig azt igazolja, hogy Adzsem alapítója a biblia Kus pátriárka nevében maradt fenn. Innen eredhet hát az Adzsem elnevezés, amely Kus földjét, Szkítiát, és később Kézai Simon idejében már Perzsiát, Evilátot jelöli.” - Prof. Badiny Jós Ferenc
„Több, mint 12 ezer évvel ezelőtt a Kárpátok vidékéről Egyiptomba ment 900 lélek RA-TA főpap vezetésével, ahol irányításuk mellett épült fel a Nagy Piramis…” - mondja Cayce, Edgar: Story of Jesus, (Jézus története) című könyvében. (New York, 1970.)
PI-RA-MI(S): A-KI-nek az Őrzője az oroszlántestű szfinx azaz a HUN. [HU a Teremtés és Szellem Hangja.] Az egyiptomi papiruszok szerint az Anyaország a „Lelkek földje” nevet is viselte, ahová az Ősök szellemei nyugodni tértek. Az egyiptomi papságnál ebből keletkezett az alvilág fogalma, valamint a pokolról való elképzelésük.
Oroszlános jogarunk: „A magyar koronázási ékszerek közt a Szent Jogar nem más, mint hegyi kristályból faragott királyi bot, a magyar népi vallásosság szentfényt gyűjtő és őrző ’gömbös-botja’, a királyi állat, az oroszlán „ékességével” jelölten. A jogar azért nem aranyból készült, mert a hegyi kristálynak ’csillagoktól kapott’ misztikus ereje van. Az Oroszlán Nap-tulajdonságokkal bír. Nap-tulajdonságok a derű, öröm, nyíltság, őszinteség, tisztaság, életerő, egészség, boldogság, boldogulás, a siker, szerencse, gazdagság, célok elérése, vágyak teljesülése, álmok megvalósulása, felemelkedés, megtisztulás és a megvilágosodás. A Nap tudatosságot, a józan észt, az értelmet, a racionalitást, a felszínt, a világosságot és a felismerést képviseli.” - Temesvári Gabilla
Az oroszlán ebből a forrásból ered és így lett a Méd [Magya] Birodalom és a Megyer [Magyar] Mágus Törzs JelKépe [Med/Meder/Megyer/Magyar] a Turul mellett.
Sumér TUR-UL jelentése: a kisebbik fény, vagy a fény fia. A TUR szógyök [fiú, kisebbik] visszaköszön a Turáni-alföld, Túr folyó, de Tura városának nevében is.
„A Turul, Napisten képmása, jelképe.
Tiszteli, ápolja Turán minden népe,
amióta csak a történet rója
számtalan évektől, sok ezer év óta”
„MagUra „sumérul” oroszlánt jelent.” - Varga Csaba |
JelKépek Balról jobbra:
- „Sumériából” [Mada/Méd/Magya - KiengiRa - i. e. 4. évezred]
- Mittani Birodalomból [i. e. 15. század - Hurrik alapították, akik szintén Mada/Magya/Médek] alatta jelenlegi Kurd/Kürt Jazidi [Jász/Alán] jelképe.
- Pálos Rend címere és legalul a Pártus Birodalom [Kr. e. 3. századtól Kr. u. 3. századig] , HatRa városából.
„A Jazidik [Jászok/Alánok] egy nagyon különleges vallásos közösség, mert ők az egyike a kevés fennmaradt vallásnak a Közel-Keleten, ami nem ábrahámi eredetű.” - mondja Matthew Barber, a Chicagói Egyetem Kelet-közeli nyelvek és Civilizációk Szakának tudósa
Diodorus Siculus II. 45: „E király [Scythes] utódai közt két erénye által kiváló fívér volt. Az egyiküket Palosnak, a másikat Napusnak nevezték. Dicső tetteket vittek véghez, s a királyi hatalmat megosztva népeiket nevükről részint palosoknak, részint napusoknak hívták. Idő múltával pedig e királyok ivadékai kitűntek vitézségük és hadtudományuk által és jelentős területeket hódítottak meg a Tanaistól [Don] egészen Thráciáig. Más földek ellen is tábort ütöttek, s hatalmukat Egyiptom Nílus folyamáig kiterjesztették, s leigázva a közbeeső területek számos és nagy népét, a szkíták uralmát egyfelől a Keleti Óceán felé, másfelől a Káspi-tengerig és a Maeotis taváig kiterjesztették.“ [Scythes = Nimród/Nemroth/MénRót Palos-Napus = Hunor-Magor]
Indiai szent irat, a Vishnu Purana: „A Szakák [Szkíták] népe felébred és viszi a tüzet más földekre is. A Szakák ébrednek fel elsőként, ahogy évmilliókkal ezelőtt is ők vitték a fényt! Elsőnek Nimród népe tér magához, utána a többi.” - A Mén, Amely Ő, a Menny. (k)Áldeus!
„Általad nyert szép Hazát Bendegúznak [Bende-Chus/Kus] Vére [Atilla].” - Kölcsey Ferenc
Összegezte és lerótta, Nap Hun [Németh Tamás Antal], 1983 03 23 13:30 - Nepos Magni Nemroth
Miért nem igy tanitják Miért nem igy tanitják, a Magyar törtènelmet???? ?
VálaszTörlésMert ez az igaz ,a Magyar néprrõl!! !!!!
Ez igy igaz !!!!
VálaszTörlésIgy már érthetö, a magyar történelem!!!!
VálaszTörlés