Római Birodalom, Vatikán - MAGJÖTT VIVA ATILLA KÁN!
Hunok érkezését ábrázolja. Olaszországban, Udine városában található. Udine városa a mai napig alapítójaként tiszteli Atillát. |
Az álarcok mind lekerülnek! Eljött
Atilla ideje! A tisztulás és a tisztánlátás ideje! Ezt olvassátok el figyelmesen
és mindent megértetek: DONATIO CONSTANTINI a nyolcadik században készített
hamisítvány, amint azt állítólagos keletkezése után kereken ezer évvel később
Lorenzo Valla reneszánsz tudós egyértelműen bebizonyította. „A romlás
gyökerének tartották” a dokumentumot, ami korlátlan világi hatalmat adott a
pápaság kezébe.
A feljegyzések szerint a nyolcadik
század végén I. Hadrián pápa volt az első, aki az adománylevélre hivatkozva
sürgette Nagy Károly császártól, hogy Konstantin példáját követve rendelje alá
birodalmát Rómának.
1054-ben IX. Leó pápa a
konstantinápolyi pátriárkának írt levelében hosszasan idéz az adománylevélből, bizonyítva
ezzel azt, hogy a Szentszék földi és mennyei birodalommal is rendelkezik. Leó
pápa fogadkozott, hogy a dokumentum teljes mértékben hiteles, és felszólította
a pátriárkát, ismerje el Szent Péter apostoli utódjának elsőbbségét az
egyházban. A pátriárka erre nem volt hajlandó, és ennek következtében
megtörtént a nagy kelet-nyugati egyházszakadás, ami a mai napig sem szűnt meg.
DICTATUS PAPAE dokumentum egyrészt a
hamisítványnak bizonyult Donatio Constantinin alapul, másrészt a szintén
hamisítványokból álló ál-izidori gyűjtemény (Pseudo-Isodor) különböző
dokumentumain.
A hamis adománylevél nyugaton is
alapot adott a pápáknak, hogy megerősítsék befolyásukat. VII. Gergely pápa 1075-ben
egy 27 pontot tartalmazó pápai bullában rögzíti, hogy miért illeti őt, mint a
római egyház fejét, teljhatalom egyházi és világi kérdésekben egyaránt. A
dokumentum neve is - Dictatus papae („A pápa által diktált”) - jelzi a bulla
jelentőségét. Előzménye annak az ismert történelmi epizódnak, amikor IV. Henrik
császár Canossa várában a pápa kegyelméért könyörgött (1077 januárjában), miután
VII. Gergely kiátkozta az uralkodót, és valamennyi alattvalóját feloldotta a
császárnak tett hűségesküje alól. (Egy évszázaddal korábban még fordított volt
a helyzet: a frank királyok fenntartották maguknak a jogot, hogy elismerjék a
pápát. Ez volt a „két kard” elve, az egyházi és a világi hatalom formális
különválasztása. E szerint Isten a hatalom teljességét Krisztus földi
helytartójára, a pápára bízta. Ezt jelképezi a két kard, ahol az egyik kard a
szellemi, egyházi hatalom, amely a pápa kezében marad, a másik a világi hatalom,
amelyet a pápa ugyan tovább adott a földi uralkodóknak, de az ellenőrzést
továbbra is fenntartja e világi hatalom gyakorlása fölött, és elítélheti az ő
akarta ellen vétő uralkodókat, világi vezetőket.)
A Dictatus papae pontjai abszolút
hatalmat deklarálnak: „A pápát nem ítélheti meg senki”; „A római egyház soha
nem tévedett, és soha nem fog tévedni az idők végezetéig”; „A pápának joga van
engedetlen fejedelmeket letenni és alattvalóikat a hűségeskü alól feloldani”; „A
pápa császári jelvényeket viselhet”; „Egyedül a pápa lábait kötelesek az összes
fejedelmek megcsókolni”, és így tovább.
VII. Gergely utódai
továbbfejlesztették a pápai teljhatalomról szóló doktrínát. IV. Ince 1245-ben
kiátkozta és megfosztotta hatalmától II. Frigyes császárt. A pápa eretnekséggel,
szentségtöréssel, valamint a Szentszék és a Német-római Birodalom közötti béke
megbontásával vádolta az uralkodót. Az egyházfő a dokumentumban Jézus szavaira
hivatkozott, amelyet Péter apostolnak mondott: „Néked adom a mennyek országának
kulcsait; és amit megkötsz a földön, a mennyekben is kötve lészen; és amit megoldasz
a földön, a mennyekben is oldva lészen.” (Mt 16,19). A „kulcsok hatalma” - amelyet
IV. Ince úgy értelmezett, hogy Szent Péteren keresztül a római katolikus
egyházra szállt - ettől kezdve azt jelentette, hogy a pápa nemcsak a bűnök
alóli felmentést adhatott az embereknek, hanem ki is zárhatott bárkit a
kegyelem alól.
Következő dokumentum már az egész
univerzumra kiterjeszti a pápai hatalmat. Az UNAM SANCTAM kezdetű bullát VIII. Bonifác
pápa adta ki 1302-ben, de a szöveg a kor legkiválóbb teológusaitól, köztük
Aquinói Szent Tamás írásaiból is részletesen merít. A bulla rögzíti, hogy a
katolikus egyházon kívül nincs üdvösség („Továbbá kijelentjük, kihirdetjük és
definiáljuk, hogy az üdvösséghez teljességgel szükséges, hogy minden emberi
teremtmény alávesse magát a Római Pápának” (???). Ennek alátámasztására a dokumentum
Noét hozza fel példának, mondván, hogy az ő korában is minden ember elveszett, aki
nem ment be a bárkába. („A vízözön idején Noénak egyetlen bárkája létezett csak,
amely előképe az egy Egyháznak, és ennek a bárkának, mely utolsó könyökéig
tökéletes volt, csak egyetlen kormányosa és vezére volt, ti. Noé, és azt
olvassuk, hogy ezen a bárkán kívül minden, ami a földön létezett, elpusztult.”)
Az Egyház „az Úr varratlan köntösét viseli”, és csak „egy
teste és egy feje van, nem pedig két feje, mint egy szörnynek”. A Getsemáne-kert
eseményeiből a bulla azt a következtetést vonja le, hogy mindkét kard, a
spirituális és az evilági kard is az Egyház hatalmában van, „de míg az elsőt az
Egyházért, a másodikat az Egyház által kell használni. Az elsőt a papok keze
által, a másodikat a királyok és katonák keze által, de a papok akarata és
engedélye szerint”. A pápa felett egyetlen ember nem mondhat ítéletet (???), mert a
bulla szerint az egyházfő személyében beteljesíti Jeremiás próféciáját: „Ma
nemzetek és királyságok fölé helyeztelek…”
A pápai teljhatalom jelképe a hármas korona, a tiara lett. A
három korona azt jelzi: a pápa „a királyok és fejedelmek atyja, a világ
tanítómestere és Krisztus földi helytartója” (???). A perzsa-föníciai eredetű tiara
VIII. Bonifác idején nyerte el a ma ismert formáját, elődei még egyszerűbb
koronát viseltek. Bár VI. Pál 1963-ban lemondott a tiara használatáról, az a
mai napig a pápák hivatalos jelvénye és a pápai címerben is szerepel.
„Tiszta és nagy dolgokhoz csak tiszta és egyenes úton lehet eljutni. - Tamási Áron |
„Én vagyok a Gyöngykard tulajdonosa!”
Enea Silvio Piccolomini (1405-1464) a későbbi II. Pius pápa 1444-ben
levélben írja Széchy Dénes esztergomi érsek prímásnak (1440-1465): „Minden
joguk megvan a magyaroknak visszakövetelni a koronát, mert a magyar királyság
archiregnum.” [Archiregnum Főkirályságot, Őskirályságot jelent] „Én csak apostolutód vagyok, de te apostol.” -
Pápa
„A nemzetség, melybe Isten rendelt, földi életed vára, otthona. Hozzá láncol az Igazság. Ha eltéped e láncot, olybá leszel, mint a hulló falevél, melyet a szelek visznek magukkal s egyszer elvész valahol a feledés sarában... ...Maradjatok meg nemzetségetek erős hajtásának, mert kőtelességetek az Igazság tanítása - az én földi munkám folytatása.” - Jézus Evangéliuma [apokrif, gnosztikus]
Turul NemzetsÉg - Népünk Isten oltalma, védelme alatt áll! Atilla és a Hunok ezért indultak meg felszabadítóként: ez az IgazsÁg! Atilla tulajdonképpen bevonta az önjelölt Róma és Bizánc „jogosítványát”!
Jézus/Jász: „Az én Királyságom nem ebből a világból való.” [János 18:36] - [Túlrul való!] AZ ŐSI REND HELYREÁLLÍTVA!
Köszönöm ez nagyon erdekes es és fontos tudni
VálaszTörlés